born into this
- feministkom


gdy oczekiwały zmiany 
przestawałam pisać jakby to przychodziło mi najłatwiej

w szkole mówią że wszyscy możemy wygrać milczą o rynsztokach

tuszowałam ciągiem i odwykiem mięśnie 
smarowałam lusterko własnym łojem zanim wyszły na ulicę 
a jak wyszły to nie mogłam trafić

słońce z mięsa kopie w dupę

było za późno żeby schować im broń
coś przejęły ale żadna nie ma władzy 
szybko przenosiły tylko choroby

w osiemdziesiątym czwartym podobno z szansą
później trzydzieści lat wierzyłam w polską robotniczą duszę

cyfry są z kobiecego uda które próbuje się oswoić
dwa razy

zadzwonią za późno zapomną o gięciu metalu
przypomną oliwienie i migdalenie
terapeutę od kawioru gdy chodziłam na te wszystkie kolacje

pisałam bo mnie nie pytali czy coś wiem pytali czy coś zjem








2015/2016




Wittgenstein w notce do wydawcy pisze: "moja praca składa się z dwu części: z tego, co w niej napisałem, oraz z wszystkiego, czego nie napisałem. I właśnie ta druga część jest ważna".
 
 
Copyright 2008-2017 © tu pracuję wizualnie
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com