rytuał pochówku żywych

An ancient burial ritual and invitation to germination, placing yourself like a seed in the ground. Supi


wszystkie gwałty, za które nie podziękowano, zaklinam
przypieczone rękawy w kurtce
choć to nie ja pilnowałam ognia i ducha, żeby nie wyszedł

gdyby nie nogi, człowiek byłby wszędzie tkwił

gromadzimy się kolorami
jak moja matka, babki, prababki, wszystkie moje wnuczki
bez strachu w grobie

rozsuń palce, gdy już rozłożysz ramiona
udowodnij, że poezja cieknie ze stawów wzmocnionych śrubami
w tańcu nadepnij na wielu
kostki wbij w ziemię aż po jądro po pisk

w ciemności sam siebie delikatnie całuj















2014
Notatka do rytualnych warsztatów Supi.
28–31.08.2014 Nomadic Arts Festival 2014: Between Wheat & Pine, Charciabałda














Wittgenstein w notce do wydawcy pisze: "moja praca składa się z dwu części: z tego, co w niej napisałem, oraz z wszystkiego, czego nie napisałem. I właśnie ta druga część jest ważna".
 
 
Copyright 2008-2017 © tu pracuję wizualnie
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com