życie z opaską na żołądku

- Czy jest Pani zadowolona z eksperymentu? Czy Europie się udało? *


jeśli sprawy pójdą po mojej myśli
mam do wydania
litewski kij od szpadla
wokół 
bliźniaczego tańczył Redas Diržys
tylko dlatego, że mógł

gałąź dwa dwadzieścia trzy 
pasterskie wzornictwo

sto pięćdziesiąt kamieni z rzeki Nemunas
serwowanych z rycerza w mamałydze

nogawki chłopięcych spodni
w kolorach earth brown, stone, pea green, dark green oraz black
wcześniej na obu tablicach rejestracyjnych 

mało cywilnego samochodu

liczący obrus zostaje w prywatnych rękach
osób trzecich


zanim zgrzyt sprzęgła i wyniesienie na lawetę
odezwy kazania namowy

stany w służbie żołnierzom najedzonym







2014

Notatka po działaniu p.t. Colonial Wound [ 150 plates of mamaliga 150 stones ] (Kubik + Rander) / kontynuacja projektu "Landscape And Coloniality"
05.2014 CREATurE Performance & Live Art Festival, Kowno, Litwa

"Company-size groups of around 150 US paratroopers are being deployed for exercises 
in Poland and the three Baltic republics: Estonia, Lithuania and Latvia" 29.04.2014 www.bbc.co.uk




Wittgenstein w notce do wydawcy pisze: "moja praca składa się z dwu części: z tego, co w niej napisałem, oraz z wszystkiego, czego nie napisałem. I właśnie ta druga część jest ważna".
 
 
Copyright 2008-2017 © tu pracuję wizualnie
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com