za psem na spacer

nie jestem szowinistą, gdy rysuję brzuch, to będzie pierwszy portret dziecka 

nasz bohater nie umie się mścić
świadkiem jest miernym spogląda przez ramię
czeka milczy pstryka
bez filmu w aparacie, a chce zaspokojenia
opieki nad kacykami
kontroli obowiązku bez uczucia
za psem liże ściany chodzi na spacer i na papierosa
bez psa
bez papierosa

nosi słowa z kościoła do zemsty o długiej tradycji
są dobre
można nimi podpisać paszporty
wyszkolić łokcie dla kontrabandy
niech wiszą za szybą

trzecia opinia buduje płaszczyznę zamiast linii
dobrze się mówi w trójkącie
[pstryk]

łokcie trzymały mnie na krawężniku
gdy oś tkwiła w umoczonym ramieniu
taka mogę być mu drogowskazem
[pstryk]

mylnie myślałam, że czaszka to kamień
jak naciskam na czoło, to mi się gorzej gryzie
[pstryk]













2014
Notatka po działaniu p.t.  Czy świadek szuka zemsty #1
(Bożek + Kubik + Wińczyk) * kursywą fragmenty z wypowiedzi pozostałych
29.04 Zemsta - Anarchistyczna Księgarnia/Kawiarnia, Poznań













Wittgenstein w notce do wydawcy pisze: "moja praca składa się z dwu części: z tego, co w niej napisałem, oraz z wszystkiego, czego nie napisałem. I właśnie ta druga część jest ważna".
 
 
Copyright 2008-2017 © tu pracuję wizualnie
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com