Pigeonholing na Cvetę Dimitrovą 


Po trzydziestce nic na swoje usprawiedliwienie, oprócz motorycznego zasypiania i dość wyraźnych uczuć. Określona linią powrotów, przenoszę po Europie krajobraz odkąd landscape is unpeopled. Litewskie kamienie z Nemunas z polską Wartą leję po łokciu do słowackiej Nitry. Czerpię z Dunaju na Berlin coraz łapczywiej. Landwehrkanal w Białej Przemszy łączy północną i południową część Pustyni Błędowskiej, zanim górną i dolną SprewęKostka brukowa Bratysławy nie uciera Adriatyku, zostaje w Gdańsku. Bałtyk w słoiku po majonezie pojedzie w Karpaty, gdzie rzekę Uż (dopływ Laborca) chwycę z koleżanką. Gdy maczałam w niej dupę, miałam nigdy nie wrócić. 
W korytarzu zostaną odciski palców i nieznana głębokość.


Masz tak o dwudziestej, że chcesz zmienić każdą decyzję dnia, ledwo jakiś odszczekać słowa i wypluć pokarm, nawet zamienić sukienkę, którą właśnie zdejmujesz i wypić mniej wody niż wypiłeś, zwłaszcza mniej wody.






2014
Notatka w procesie do działania nomadycznego. Utkwij spróbuj pomiędzy Elektrownią Bełchatów a 32. Bazą Lotnictwa Taktycznego w Łasku.
"Connected are all the rivers that run. World waters are all dedicated to that one."  Danubius [The Anthology of Non-Existent Books; Gift of Pruphenia. c:, Pub. by ;paranoia]











Wittgenstein w notce do wydawcy pisze: "moja praca składa się z dwu części: z tego, co w niej napisałem, oraz z wszystkiego, czego nie napisałem. I właśnie ta druga część jest ważna".
 
 
Copyright 2008-2017 © tu pracuję wizualnie
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com